HTML

Kurva Élet (dupla nulla)

"(...)
Mi rábaszunk, úgysem tudsz felállni,
De csak kitartás, történjék bármi!
Ki kell bírni, még ha senki sem felel,
Mert itt élned, és halnod kell!

Híres, névtelen,
Gazdag, nincstelen,
Kormányfő hiteltelen,
Mind korrupt, erénytelen.

Megállítani képtelen,
Szép álmok, meg a végtelen,
Mindennek vége, reménytelen.
Miért történik ez velem?!

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért történik ez velem?

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért pont énvelem?!"

/Alvin és a mókusok/


*****

Megszivattak? Csalódtál? Átvertek?

Kiborít a családod?

Kénytelen vagy megalázó szituációkba belemenni a munkahelyeden?

Itt kedvedre kiőrjöngheted magad!

Gyere és írd meg, kitől mit és miért vagy kénytelen elviselni; mi megy az idegeidre nap mint nap!

A leveleket a szerk.keb@index.hu-ra várjuk.

Friss topikok

Linkblog

2009.03.23. 14:21 Ordinary Guy

"...amikor megkértem, hogy nyugodjon meg pofánköpött... "

Dolgozunk, visszük a vállunkon a monoton hétköznapokat. Néha mégis akad valami, ami kizökkent, kiborít, és azt érezzük: Állj! Eddig bírtam, nem tovább! Minden munkahelyen megaláztatásoknak vagyunk kitéve, de ezt legtöbbször feletteseinktől kapjuk, és nem a cég által megcélzott ügyfélkörtől...

 

Hello KEB!

Jó a blog, ilyen sztorija tényleg mindenkinek van.

Én a Pannonnál dolgozom már másfél éve. Természetesen belénknevelték már az első hónapban a kedvességet és hogy minden hülyeséget mosolyogva kell lereagálni, a leghülyébb vendéggel is türelmesnek kell lenni.. Egy hete bejött egy olyan jó büdös putris "nem magyar" egyén, hogy ő telefont akar venni. Én persze mosolyogva megkérdeztem, hogy van-e valamiféle konkrét elképzelése. kb itt csapta meg a szaga az orromat, de én persze serényen mosolyogtam. Kinézett magának a prospektusból egy fullextrás nokiát, amit még csak előfizetéssel árultunk. Mondja neki az kell! Kérdem én van-e már nálunk előfizetése, mondja nincs. Akkor kérnék két fényképes igazolványt és egy lakcímkártyát- mondom én. Dehát neki csak személyije van. Akkor szükség lenne egy olyan kezesre, aki rendelkezik 2- azaz kettő fényképes igazolvánnyal, mert szerződési feltételeink szerint nem áll módomban addig szerződést kötni vele, amíg ezen feltételeknek nem tesz eleget. Aztán valahogy eltűnt a mosoly az arcomról... Az a faszkalap felállt, elkezdett pattogni és amikor megkértem, hogy nyugodjon meg pofánköpött. Az agyvizem felment és elkezdtem ordibálni, hogy a kurva annyát köpködje, takarodjon kifelé az üzletből. Természetesen ezt mindenki hallotta, a biztonsági őr kirakta a geci cigányt. Na ez nem volt elég, de ez az esemény majdnem  az állásomba került, mert én ugyebár nem mondhatok ilyet egy ügyfélnek semmi esetben sem. Na álljunk már meg egy pillanatra. Odajön, üvöltözik éás a képembeturház, nehogymár szó nélkül hagyjam!!! A végén engem!! Igen, engem küldtek fegyelmire mert nyilván nem vagyok elég motivált és lojális munkatárs. A faszomat. Mert bizonyára a kedves Igazgató Úr mosolyogva törölte volna le a rohadék cigány nyálát az arcáról, és halkan felszólította volna a távozásra.Megúsztam egy rovóval, de azóta sem értem, hogy tarthat itt ez a kibaszott ország.

Lauzsu

4 komment

Címkék: meló roma nyál megaláz


A bejegyzés trackback címe:

https://kurvaelet00.blog.hu/api/trackback/id/tr521020198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MNA5 2009.03.23. 21:44:48

Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni. Véleményem van, csak az nem tűr nyomdafestéket. (képzavar rulez)

dtgsz 2009.03.24. 15:16:48

aztakurva, dekemeny. szerencse hogy elkoltoztem magyarorszagrol.

primetime 2009.03.24. 18:53:57

kedves posztíró, én biztos, hogy felmondtam volna a helyedben egy ilyen után.

Barka76 2010.07.27. 18:59:27

Aha, persze... Kedves Igazgató Úr még szét veri a pofáját is szerintem, mert saját magát úgysem róná meg. De nem ő ül a helyeden...
Egyébként tudnék még véleményt mondani, csak követem az előttem szólót, nyomda festéket nem tűrő lenne...
süti beállítások módosítása