Itt egy újabb felháborodott olvasói levél. A felháborodás jogos, értetlenül nézünk szembe a ténnyel, hogy egyesek, akik családjának a szájába közvetetten bár, de mi adjuk az ételt, miket meg nem tehetnek. Kellemes felháborodást.
Sziasztok!
Egyszerű a történet, bár én kiakadtam. Úgy kezdődött, hogy vettem egy mobilnetet. Sokat utazok és mivel szinte mindent ( számlabefizetés. munka, jegyrendelés, asztalfoglalás... ) interneten intézek úgy éreztem szükségem van erre. Betipegtem a Vodafone-hoz, elmeséltem mit szeretnék és B. Roland, az ügyintéző srác nagyon lelkesen 15 perc alatt le is rendezett szerződéskötéssel, mindennel cakkum póder. Én örültem, mint majom a farkának, pont jókor jött az ötlet, mert fél évig féláron tettem szert egy számomra ideális szolgáltatásra.
Eltelt egy hónap, megkaptam egy számlát, melyen a teljes összeg szerepelt, node optimista vagyok, befizettem, bizonyára az első hónap ilyen. Következő hónapban újra egész összegről kaptam számlát, kezdtem ideges lenni, valamit jól elcsesztek, és bár húztam a számat, ezt is befizettem. Időt szenteltem rá, és betipegtem az említett szolgáltatóhoz, mégis megérdeklődöm már mi lehet a probléma. A hozzám legközelebb eső üzletbe betértem, húztam egy sorszámot és vártam. Az én számom megjelentével odamentem az asztalhoz, felvázoltam a helyzetet. A csajszi utánanézett, rossz promócióba raktak, de semmi gond, csak menjek haza, hívjam az ügyfélszolgálatot, és azonal megoldják a gondom. Hazaértemmel felcsörgettem az ügyfélszolgálatra, kb 10 percnyi csöngés után mélltóztattak felvenni a telefont, és mikor elmondtam mi van, azt mondja a csaj, hogy ő ezzel nem tud mit kezdeni, nincs szükség a szerzödésemre, menjek be az egyik márkaboltba a személyimmel, és ott átállítják. Másnap bementem újra a boltba, elmeséltem mi történt mikoris közölték, hogy okés, megcsinálják, de menjek szépen haza a szerződésemért, mert anélkül nem megy... Mondanom sem kell, a fejem a duplájára dagadt, én szótlanul tűrtem, következő nap visszabattyogtam az összes papírommal. Újabb sorszám, újabb fél óra. Leülök, elmondom a már x-edik ügyintézőnek is mi a bajom, az arcom már vörös, épp fel akarok robbanni, mikor közli alásan, hogy ők ezzel nem tudnak mit kezdeni, menjek el oda, ahol a szerződést kötöttem, tegyek panaszt, azt elbírálják és az alapján jóvá fogják nekem írni amivel többet befizettem. Mivel a szerződéskötésemkor épp egy vidéki kisvárosban voltam üzleti úton, ami tőlem cirka 300km-re volt, mondanom sem kell, kurva boldog voltam... Hétvégére időt szakítottam rá, hajnalok hajnalán felkeltem, kocsibaszálltam és igenis levezettem azt a 300km-ert úgy, hogy tudtam, 13kor ők szombaton bezárnak. Oda is értem, geciideges voltam, de amennyire az adot helyzetben lehetett próbáltam visszafogni magam és higgadtan elmondani mit is szeretnék. A panaszfelvétel megtörtént, én hazamentem, megnyudogtam.
Eltelt egy hét, kaptam egy mély sajnálatot tanúsító levelet, melyben elnézést kérnek és ígérik, jóváírják a befizetett összegből a túlfizetést. Ezzel én halálosan megnyugodtam, túlestem egy csomó faszságon a Vodafone miatt, és már csak a sok utazgatás és idő többet ért, mint ami miatt hisztiztem, de igenis érvényesíteni kell a jogomat, mert különben ott basznak át ahol tudnak. Kijött a kövi számla rá két hétre, újra teljes összeg, de ez nem gáz, hisz azt mondták ebben a számlában még nem lesz jelen a jóváírás. Ezzel én nem is foglalkoztam, mondván úgyis amit most jóváírnak duplán fedezi ezt az egészet. Eltelik még egy hónap, kapom a számlát, 12480 ft. elmaradásom van, legyek szíves azt 8 napon belül rendezni. ezzel sem foglalkoztam, mostmár minden megtörtént aminek meg kellett történnie, a gép még bizonyára nem állt át ( valószínűleg a nyári időszámítást várta ), ez után nekem már nem kell rohangálni.
Ültem erre kb 2 héttel egy munkatársammal a laptop és egy kávé társaságában, egy új projekten dolgoztunk, természetesen szükségünk volt az internetkapcsolatra, hogy az otthoni gépemen lévő fájlokat tudjam használni, egyszercsak megszakad a kapcsolat. Mondom van ilyen, újraindítjuk a gépet. Ez megtörtént 3szor, minden USBportot kipróbáltunk de semmi változás. Mondja a kolléga, hogy nem lehet hogy kaptam valami smst arról, hogy valamiféle meghibásodás miatt szünetelni fog a szolgáltatás? Nézem az smseket: " Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben ma OTP ATM-en keresztül rendezi elmaradàsàt (12487Ft), kàrtyàjàt dìjmentesen visszakapcsoljuk. Köszönettel, Vodafone " ! ANYÁD!!! Az agyvizem felment, a vérnyomásom az egeket verte. Mondtam a kollegának szálljon be a kocsimba. Azonnal lehajtottunk a szerződéskötés helyére, én kivertem a palávert, hogy mégis mit képzelnek magukról és egyátalán hogy gondolják, hogy csak így kikapcsolják az internetem? A nőci nem értette mi a bajom van, én meg csak csapkodtam az asztalt. Elmagyaráztam visszafogott üvöltözés keretében, hogy mi a problem, az ügyintéző nő utánanéz és elkezd nevetni, hogy ÁTRAKTAK EGY ROSSZ PROMÓCIÓBÓL EGY MÁSIK ROSSZ PROMÓCIÓBA!!!! Azt hittem felrobbanok. Elmondtam, hogy addig nem vagyok hajlandó elmenni, amíg nekem nem lesz internetem. És még örüljenek, hogy nem bontom fel a szerződést, vagy nem a fogyasztóvédelemnél kezdtem, mert ez már nem emberi, hogy egyesek mit meg nem engednek maguknak. A netem egy óra veszekedés után visszakapcsolták, és úgy jöttem el, hogy mégegyszer nem szeretnék találkozni egyikükkel sem.
Most őszintén... Szerintetek mit kellett volna tennem? Mert nem az a rongyos pár ezer foront, hanem hogy tényleg abszolút semmibe nézik az embert... Pedig az a dolguk hogy 100%os szolgáltatást nyújtsanak, hogy én, mint fizető ügyfél, ne csalódjak az adott cégben...
Várom a reakciókat: Stephanie
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Barka76 2010.07.27. 18:47:45