HTML

Kurva Élet (dupla nulla)

"(...)
Mi rábaszunk, úgysem tudsz felállni,
De csak kitartás, történjék bármi!
Ki kell bírni, még ha senki sem felel,
Mert itt élned, és halnod kell!

Híres, névtelen,
Gazdag, nincstelen,
Kormányfő hiteltelen,
Mind korrupt, erénytelen.

Megállítani képtelen,
Szép álmok, meg a végtelen,
Mindennek vége, reménytelen.
Miért történik ez velem?!

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért történik ez velem?

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért pont énvelem?!"

/Alvin és a mókusok/


*****

Megszivattak? Csalódtál? Átvertek?

Kiborít a családod?

Kénytelen vagy megalázó szituációkba belemenni a munkahelyeden?

Itt kedvedre kiőrjöngheted magad!

Gyere és írd meg, kitől mit és miért vagy kénytelen elviselni; mi megy az idegeidre nap mint nap!

A leveleket a szerk.keb@index.hu-ra várjuk.

Friss topikok

Linkblog

2009.03.24. 15:02 Histerya

Miért van az, hogy a magyar felsőoktatás szart sem ér?

Fenti kérdést sikítja az éterbe a posztíró, azután pedig meg is válaszolja. Nem épp irodalmi stílusban, de a felháborodás jogos.

Sziasztok,

felsőoktatásos sztori még nem volt ha jól láttam, úgyhogy küldök egyet. Elsőéves vtam az egyik neves fővárosi főiskolán, amikor az alábbiak megestek. Akkor még naiven bíztam abban, hogy majd minden vizsgám és gyakjegyem ötös lesz, úgyhogy hajtottam ezerrel. Igazi mumustárgyam az analízis volt, jártam korrepre meg minden, hogy tuti jól teljesítsek. Az első zh-m után megkönnyebbülten sóhajtottam fel, úgy éreztem, hogy erre simán kurva jó pontszámot kell kapnom. Vártam, hogy visszakapjuk kijavítva, hetekig semmi se történt. Aztán egy szép napon bejön a prof a dolgozatokkal a kezében. Lélegzet visszafojtva, már dörzsölgettem a kezeimet. Prof vigyorog ránk, megfogja a paksamétát és laza mozdulattal kidobja az ablakon. Nézünk mint hal a szatyorban hogy akkor most WTF. Erre undorító kárörvendő pofával azt mondja, az első öt ember aki megtalálja a sajátját az udvaron és visszahozza kettest kap. Nem hittük el. Percekig csak néztünk magunk elé hitetlenül. Aztán rájöttünk hogy komolyan gondolta. Mki rohan lefelé mint az őrültek, lökdösődés, taposás, kurvaanyázás, minden volt. Második emeletről a kurva sok lépcsőn lerohanni nem olyan egyszerű. Leérek, dobálom összevissza a sok szar papírt, nagy nehezen megtalálom a sajátom, rohanok felfelé, kettesével szedtem a lépcsőfokokat. Harmadiknak értem oda. Mondom király, legalább nem húz meg. Mikor felért az összes csoptársam, azt mondja a prof, álljon oda az az öt az ajtóba, aki először ért fel. Odamegyek én is. Ekkor ránknéz és megszólal, hogy jó, akkor a tiétek kettes. A többieké meg hármas!!! Mki röhög, én meg azt hittem elájulok wazz. Kurva ideges voltam, de még most is felmegy bennem a pumpa ha eszembejut. Az ember tanul lemondja a bulikat hogy jól teljesítsen meg ösztöndíjat kapjon és akkor így megszivatja egy vén alkoholista fasz, csak mert neki nincs kedve 20 dolgozatot kijavítani!!! Rohadjanak meg az ilyenek és sajna elég sok hasonló sztorit lehet hallani. ez a magyar felsőoktatás basszameg, hihetetlen! ha nálunk ilyen megtörténhet, akkor mi mehet a vidéki büfészakokon? Aztán meg sírnak a politikusok hogy miért van az hogy a magyar felsőoktatás szart sem ér! Hát az ilyen luzsta trehány geci tanárok miatt bazze!!

gregco voltam, bye

 

 

3 komment

Címkék: budapest felsőoktatás beszólás megaláz hülye pedagógus


A bejegyzés trackback címe:

https://kurvaelet00.blog.hu/api/trackback/id/tr511022517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dtgsz 2009.03.24. 15:18:38

tanulsag az hogy nem erdemes torni magad a jo jegyekert :) sajnos boven eleg a jo teljesitmenyhez az, ha tudod, kinek a segget kell nyalni

primetime 2009.03.24. 18:55:25

gregco, no para, nálunk is voltak hasonló esetek, az intézmény mégis kiváló szakembereket képzett. :DD hehe

2x2 2009.03.27. 15:00:12

nekem szimpatikus a prof :DDD
süti beállítások módosítása