HTML

Kurva Élet (dupla nulla)

"(...)
Mi rábaszunk, úgysem tudsz felállni,
De csak kitartás, történjék bármi!
Ki kell bírni, még ha senki sem felel,
Mert itt élned, és halnod kell!

Híres, névtelen,
Gazdag, nincstelen,
Kormányfő hiteltelen,
Mind korrupt, erénytelen.

Megállítani képtelen,
Szép álmok, meg a végtelen,
Mindennek vége, reménytelen.
Miért történik ez velem?!

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért történik ez velem?

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért pont énvelem?!"

/Alvin és a mókusok/


*****

Megszivattak? Csalódtál? Átvertek?

Kiborít a családod?

Kénytelen vagy megalázó szituációkba belemenni a munkahelyeden?

Itt kedvedre kiőrjöngheted magad!

Gyere és írd meg, kitől mit és miért vagy kénytelen elviselni; mi megy az idegeidre nap mint nap!

A leveleket a szerk.keb@index.hu-ra várjuk.

Friss topikok

Linkblog

2009.03.20. 14:54 Histerya

"Baszdmeg, ennyivel akarod kiszúrni a szemem, köcsög?!"

Mai egypercesünk tanulsága a régi közhely XXI. századi átirata, miszerint jótett helyébe jót sose várj. Olvassátok és sírjatok, milyen mélyre süllyedt ez a "kurva ország" (by Fletó).

Üdv a blognak! Tetszik a kezdeményezés.

Az én sztorim néhány éves. Akkor történt, amikor felköltöztem Pestre. Szvsz elég bicskanyitogató. Sétáltam a Deák téren, és megsajnáltam egy csövest. Tudom, hiba volt. Odamentem hozzá és kiürítettem a pénztárcámból az aprót, beleöntöttem a pléhbögréjébe. Gondolatban gratuláltam magamnak, hogy milyen jófej vagyok. Elégedetten készültem a távozásra, de amint megfordultam, valami a hátamnak ütközött. Nem akartam hinni a szememnek és a fülemnek. Képzeljétek, a kedves idős homeless bácsi agresszív állattá változott. Hozzámvágta a kapott pénzt és azt üvöltötte, hogy "Baszdmeg, ennyivel akarod kiszúrni a szemem, köcsög?!".Na, ennek hatására váltam vidéki srácból tipikus "bunkóparaszt" pestivé. Az ember segíteni akar, és még ő érezze szarul magát? Na, ezt nem! Azóta nem érdekel más kínja, tőlem megdögölhet az összes hajléktalan a nyomorával együtt.

Hát röviden ennyi, szép napot nektek!

4 komment

Címkék: budapest csöves beszólás


A bejegyzés trackback címe:

https://kurvaelet00.blog.hu/api/trackback/id/tr601014439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MNA5 2009.03.20. 23:03:02

Hasonló már velem is történt. Engem konkrétan meg akart késelni egy csöves, mert nem hitte el, hogy nem dohányzom. :S

comtesse 2009.03.20. 23:27:39

@MNA5: Uhh, ez még budapesti viszonylatban mérve is elég durva. Vagy én vagyok túl naiv és jóhiszemű.

A poszt is kemény, megértem a szerzőt, hogy kiakadt. Egy ilyenen lehet, hogy pár nap elteltével sem röhögnék, ha velem történt volna.

peti.g 2009.03.20. 23:32:00

sziasztok, én volnék a szerző. anno engem is mellbevágott az esemény, de azért nem feldolgozhatatlan trauma :)

Ordinary Guy · http://kurvaelet00.blog.hu/ 2009.03.20. 23:32:09

Kedves Kommentelők!

Első ízben köszönöm a kommenteket, jó látni, hogy oldalunk már az első napon látogatottá vált :)

Örülök, hogy tetszik amit olvastatok, ha van hasonló történetetek továbbra is várjuk a szerk.keb@index.hu e-mail címre ;)
süti beállítások módosítása