Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Kurva Élet (dupla nulla)

"(...)
Mi rábaszunk, úgysem tudsz felállni,
De csak kitartás, történjék bármi!
Ki kell bírni, még ha senki sem felel,
Mert itt élned, és halnod kell!

Híres, névtelen,
Gazdag, nincstelen,
Kormányfő hiteltelen,
Mind korrupt, erénytelen.

Megállítani képtelen,
Szép álmok, meg a végtelen,
Mindennek vége, reménytelen.
Miért történik ez velem?!

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért történik ez velem?

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért pont énvelem?!"

/Alvin és a mókusok/


*****

Megszivattak? Csalódtál? Átvertek?

Kiborít a családod?

Kénytelen vagy megalázó szituációkba belemenni a munkahelyeden?

Itt kedvedre kiőrjöngheted magad!

Gyere és írd meg, kitől mit és miért vagy kénytelen elviselni; mi megy az idegeidre nap mint nap!

A leveleket a szerk.keb@index.hu-ra várjuk.

Friss topikok

Linkblog

2009.03.27. 16:15 Histerya

"Hol is van itt szó titoktartásról, adatvédelemről meg hasonlókról?!"

Van a vénlánynak férfi megfelelője, ami hasonlóan pejoratív jelentéssel bír? /Megfejtéseket kommentben vagy e-mailben várunk...:)/ Na, az ilyeneket kell nagy ívben elkerülni. Pláne, ha a delikvens mindemellett még orvos vagy gyógyszerész is.

Hello,

nekem is van sztorim. (Mint mindenkinek.) Néhány évvel ezelőtt történt, akkor még vidéken laktam egy Balaton-parti kisvárosban. Sajnos adódott egy kisebb baleset a barátommal szex közben, kiszakadt a gumi. Semmi gond, másnap reggel rohanok a háziorvoshoz - akkor még ő is felírhatott esemény utáni tablettát. Elmondom, mit szeretnék. Bámul rám kikerekedett szemekkel aztán atyaian megveregeti a vállam (ekkor hatvan év körüli lehetett a doktor úr) és közli, hogy de ugye tudom, hogy nem ez a megfelelő fogamzásgátló módszer. Én köpni-nyelni nem tudtam, csak nyitogattam a számat de hang nem jött ki a torkomon. A doki végül megsajnált és azt mondta nagy kegyesen hogy most az egyszer(!) felírja nekem, de ezentúl ismerjek felelősséget és mértéket. (Hangsúlyozom, ez volt életemben az első és egyben utolsó alkalom hogy esemény utáni kellett!) Forrt bennem az ideg, de nem szóltam, végülis dokibácsi csak jót akar, mit nekem kioktatás, nem húzom azt időt vitával. Megkaptam a receptet, rongyolok vele a patikába, mert az idő szorít, ugye.

Délelőtt 11-kor patika zárva, kint lóg a cuki kis tábla az ajtaján hogy "Rögtön jövök". Mondom ilyen nincs, ez hihetetlen, dehát úgy tűnik, itt már minden megeshet. Meg mindennek az ellenkezője is. Mivel párezer fős kisvárosról beszélünk, esélyem nem volt másik patikát keresni, mert NINCS másik. Tehát jókislány lévén leülök a gyógyszertár elé és türelmesen várok, míg a patikus rögtön jön. Eltelik 30 perc, semmi. Megnézem az épületet, hátha van rajta telefonszám vagy valami. Persze nincs. Várok tovább. Újabb 20 perc múlva végre befut a gyógyszerész pasi, elnézést természetesen nem kér, magyarázatot sem ad hogy hol a túróba volt ennyi ideig fényes délben. Én nem kérdezek semnmit, bemegyek és átadom a receptet. Pasas néz rám percekig, aztán elkezd üvölteni. Szó szerint üvölteni. HOgy a fene megette az ilyen kis kurvákat (22 éves voltam akkor), mert anyám nem tanított meg a védekezésre és hogy apám is anno kötött volna csomót a farkára! Na, a türelmem itt fogyott el végleg. Amint megkaptam a tablettáimat (mert előbb ugye nem mertem visszaugatni) én is visszaordítottam hogy nekem meg azzal van tele a tudatom hogy ilyen pszichopata faszokat raknak ide dolgozni, és ne csináljon már úgy, mintha naponta járnék ide esemény utániért, meg egyébként se akarjon megnevelni, ha már a szüleimnek se jött össze. :) Búcsúzóul még odavetettem neki hogy - ha már ilyen kurva sokat tud a védekezésről - szerintem ráférne egy kiadós kefélés. Engedje ki a feszültséget mert ha így folytatja, tömeggyilkosként végzi a sitten. És ezzel eljöttem, az időközben odagyűlt emberek harsány tetszésnyilvánítása közepette. Igazából így visszagondolva már nem vagyok felháborodva meg anno se okozott álmatlan éjszakákat a szitu, de azért elgondolkoztató, hogy micsoda elmebeteg barmokkal lehet összefutni, nem? Arról nem is beszélve, hogy akkor most hol is van itt szó titoktartásról, adatvédelemről meg hasonlókról?! És ez nem ma történt, a helyzet meg egyre csak romlik. Gyerekek, mi lesz itt 20 év múlva?!

Üdv: LC

Szólj hozzá!

Címkék: szex baleset idióta egészségügy paraszt vidék megaláz


A bejegyzés trackback címe:

https://kurvaelet00.blog.hu/api/trackback/id/tr511029491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása