HTML

Kurva Élet (dupla nulla)

"(...)
Mi rábaszunk, úgysem tudsz felállni,
De csak kitartás, történjék bármi!
Ki kell bírni, még ha senki sem felel,
Mert itt élned, és halnod kell!

Híres, névtelen,
Gazdag, nincstelen,
Kormányfő hiteltelen,
Mind korrupt, erénytelen.

Megállítani képtelen,
Szép álmok, meg a végtelen,
Mindennek vége, reménytelen.
Miért történik ez velem?!

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért történik ez velem?

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért pont énvelem?!"

/Alvin és a mókusok/


*****

Megszivattak? Csalódtál? Átvertek?

Kiborít a családod?

Kénytelen vagy megalázó szituációkba belemenni a munkahelyeden?

Itt kedvedre kiőrjöngheted magad!

Gyere és írd meg, kitől mit és miért vagy kénytelen elviselni; mi megy az idegeidre nap mint nap!

A leveleket a szerk.keb@index.hu-ra várjuk.

Friss topikok

Linkblog

2009.03.20. 23:52 Ordinary Guy

Várnak már a lányok, irány a rendelő!

Minden ember másként néz a nyugdíjasokra. Van aki tiszteli őket, van aki kijárási tilalmat rendelne el számukra... A levelek érkeznek, újabb megrendítő és egyben mulatságos gyöngyszem landolt a postaládánkban :)


Kedves Kurva Élet Duplanulla!

Az én sztorim nem annyira ütős, engem mégis eléggé megcsapott, mikor megtörtént.

Ülök nyugodtan a 7es buszon, még bent álltunk a végállomáson, mikoris felszáll egy hetvenes banya és nekemesik, hogy " Ezek a paraszt fiatalok mindig az ajtó melé ülnek, nem szégyelli magát az ilyen? Én bottal járok és ide tudnék könnyen leülni! Azonnal üljön át egy hátsó helyre, mert én nem tudok hátrébb menni!" Tegyük hozzá, a busz szinte totálisan üres volt, elvétve ült itt-ott egy-két ember. Én ezen kiakadtam és megkérdeztem a banyát, hogy mesélje már el, mi a fasz dolga van neki a városban délután 3kor, amit nem tudott volna a délelőtti pangásban elintézni? Köztudott, hogy délelőtt alig vannak utasok, mindenki dolgozik és iskolába jár, ilyenkor lenne a megfelelő nyuggertime, el tudna menni a háziorvosához felíratni a kiló gyógyszerét, hogy aztán panaszkodhasson milyen drágák is a gyógyszerek... Erre a botot elhajítva (!!!) elkezdte rángatni a vállam, hogy mit képzelek én magamról, a szüleim nem tanítottak nekem semmi jómodort ( mert neki bizonyára igen... ) és hogy tisztelni kell az időseket! Olyan ideges lettem, hogy felpattantam a székből, félrelöktem a vén kurvát és vörös fejjel odakiáltottam neki az ajtóból: " Vigyázzon, mikor leül nehogy bevágja a TenaLady a valagát! "

Megvártam a következő buszt, de persze hazáig zsörtölődtem. A barátaimnak mikor elmeséltem dőltek a röhögéstől, mára már én is csak kacagok az egészen.

Tina06

4 komment

Címkék: budapest nyugger beszólás


A bejegyzés trackback címe:

https://kurvaelet00.blog.hu/api/trackback/id/tr721015380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

comtesse 2009.03.21. 00:28:11

Ismerős... Jajj, de nem bírom a nyuggereket. :) Én a kijárási tilalomra voksolok.

Histerya · http://kurvaelet00.blog.hu/ 2009.03.21. 00:44:31

Kedves Tina06!

Köszönjük a levelet. (Természetesen a többieknek is.)

Tájékoztatni szeretnélek, hogy indítottunk még egy blogot, kifejezetten a nyugdíjasokról szóló sztoriknak - egyelőre tartalom nélküli, de reméljük, már nem sokáig. :)
Szóval ha van még hasonló témájú történeted, nagyon nagy szeretettel várjuk a szerk.keb@index.hu-ra, és majd az alábbi linken keresd.

nyuggerek.blog.hu/

További szép estét kívánok!

peti.g 2009.03.21. 01:30:47

ezek a mamikák meg papikák tleg őrjítőek tudnak lenni. én se csípem őket. nekem is van pár sztorim (kinek nincs?), majd beküldöm

dtgsz 2009.03.21. 11:06:26

Ugyan, a nyugdijasok mindenhol ilyenek, nem csak pesten. Legalabbis Londonban dekara ugyanez a helyzet.
süti beállítások módosítása