HTML

Kurva Élet (dupla nulla)

"(...)
Mi rábaszunk, úgysem tudsz felállni,
De csak kitartás, történjék bármi!
Ki kell bírni, még ha senki sem felel,
Mert itt élned, és halnod kell!

Híres, névtelen,
Gazdag, nincstelen,
Kormányfő hiteltelen,
Mind korrupt, erénytelen.

Megállítani képtelen,
Szép álmok, meg a végtelen,
Mindennek vége, reménytelen.
Miért történik ez velem?!

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért történik ez velem?

Ez a mocskos élet, ez a rohadt élet,
Ez a mocskos, rohadt, kurva élet,
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet...
Miért pont énvelem?!"

/Alvin és a mókusok/


*****

Megszivattak? Csalódtál? Átvertek?

Kiborít a családod?

Kénytelen vagy megalázó szituációkba belemenni a munkahelyeden?

Itt kedvedre kiőrjöngheted magad!

Gyere és írd meg, kitől mit és miért vagy kénytelen elviselni; mi megy az idegeidre nap mint nap!

A leveleket a szerk.keb@index.hu-ra várjuk.

Friss topikok

Linkblog

2009.03.20. 13:32 Ordinary Guy

"Ezért minimum a bad beat jackpotot kellett volna megütnöm..."

Sziasztok! Első levelünk már meg is érkezett - méghozzá rekordsebességgel. :) Vidám kis történet arról, hogyan válik az ideális állás már az interjún rémálommá, avagy nem árt, ha tudod, kinek, mit, mikor, és legfőképp hogyan kell hazudni.

 

Sziasztok!

Örülök ennek a blognak, legalább valahol kinyávoghatom magam. :)

Történt néhány hete, hogy állásinterjún szívtam meg kegyetlenül. (Már önmagában az is szívás, hogy nincs állásom.)

Küldözgettem a szépen megkozmetikázott (értsd: hazugságokkal teletűzdelt) önéletrajzomat jobbra-balra, ahogy azt kell. Be is hívtak egy gyógyszeripari céghez, irodavezetőt kerestek. Örültem, mint majom a farkának, az adott melót épp nekem találták ki.

Úgy kezdődött, hogy hiába néztem meg, hogyan jutok oda (ezért is hála az utvonal.bkv.hu-nak), a megadott utcában a házszámok teljesen önkényesen vannak kitalálva, közük sincs a matematika szabályaihoz. Mindegy, szerencse, hogy 2 órával előbb elindultam, így sikerült a tomboló viharban, bőrig ázva időben megérkeznem.

Vártam újabb fél órát a tünci kis HR-es csajra, és végre beülhettem az irodába, ahol is olyan kellemetlen kérdéseket kaptam, minthogy például könnyen odataláltam-e (ANYÁD!!!), és szeretem-e a gyerekeket (naná, pedofil vagyok, rohadj meg), meg hogy miért nincsenek műkörmeim (mert úgy nem lehet gépelni wazze!!).

Nem lényeg, van már gyakorlatom abban, hogy hülye kérdésekre elfogadható és életszerű hazugságokat válaszokat tudjak gyártani. Minden haladt is a maga útján - meglepően jól mentek a dolgok -, mígnem a csajszi kedvesen meg nem kérdezte, hogy hozzájárulok-e grafológiai viszgálathoz.

Erre a műmosoly lehervadt rózsás arcomról, és halálhörgésnek hangzó, de lelkesnek szánt "persze!" hagyta el a számat.

Akkor már éreztem, hogy minden veszve van, mert egy képzett szakember fél perc alatt megállapítja, hogy sem precíz, sem lelkes, sem motivált nem vagyok. Így a hazugságok eddig elmondottak máris értelmüket vesztették. De sebaj, fő az optimizmus! Belevágtam hát és tuti kis öntömjénező szöveget vetettem papírra.

És ekkor jött a kegyelemdöfés. Azt mondja nekem: "Most látom csak az önéletrajzát, eddig tényleg XXXXXXXX.Kft-nél dolgozott? Szuper, onnan mindenkit ismerek! X.Y. (mármint a vezérigazgató) személyes jóbarátom!"

Erre aztán végképp lesápadtam. (Most olavsod CSAK az önéletrajzom??? Akkor mi alapján hívtál be??? És pláne mire fel kapsz nettó 250 ezer forintos fizetést baszdmeg?)

Ez persze a kisebbik baj volt. A nagyobbik az, hogy én az önéletrajzomban említett cégnél csak 2 hónapig voltam, nem egy évig. Sőt, viharos körülmények között távoztam onnan - egész pontosan X.Y vezérigazgató úrra borítottam az íróasztalt, artikulálatlan üvöltés kíséretében.

Namármost, ha tünci kis HR-es csaj rákérdez nála arra, hogy milyen munkaerő vagyok, jó eséllyel nem fog ezek után elismerőleg nyilatkozni rólam. Non plus ultra, az említett jelenetnek köszönhetően a nevemet viszont tutira megjegyezte egy életre.

Szóval: tele a hócipőm, hogy ebben a rohadt kétmilliós városban miért pont X.Y gyermekkori barátnőjébe kellett belefutnom? Ezért minimum a bad beat jackpotot kellett volna megütnöm.

Végkifejlet: az állást persze nem kaptam meg, másfél óra hazudozás ment pocsékba egy eleve elvetélt dolog miatt. Az elutasító válaszmailre - minden mindegy alapon - még írtam egy kedves levelet, idézem: "Tisztelt Z! Már csak egyetlen kérdésem maradt... Azért nem kaptam meg az állást, mert a grafológus megállapította, hogy elmebeteg vagyok; vagy azért, mert pofátlanul hazudtam?"

Reakció persze nem érkezett azóta sem. :)

Röviden ennyi. Tanulság: csak végképp ellenőrizhetetlen dolgokat hazudjatok a CV-tekben, különben ti is elmondhatjátok magatokról a röhögőgörcs rövidebb szüneteiben, amit én: Így jártam! :)

Üdv: C.

6 komment

Címkék: meló égés


A bejegyzés trackback címe:

https://kurvaelet00.blog.hu/api/trackback/id/tr621014302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MNA5 2009.03.20. 23:01:05

Hát nem mindennapi történet, az biztos. Oltári nagy peched van, az tuti. :) De legalább tudsz magadon nevetni. :)

comtesse 2009.03.20. 23:25:04

Üdv neked, én írtam a posztot. :) Hát ja, állandóan ilyen vicces helyzetekbe futok bele, de szerencsére volt időm megtanulni kezelni őket. :) Eleinte persze dühöngök egy sort, de néhány nap múlva jót röhögök az egészen. :)

peti.g 2009.03.20. 23:32:58

:DDDDDDD ja, mi az a bad beat jackpot?

comtesse 2009.03.21. 00:04:30

Különböző pókeroldalakon van ilyen. Amikor úgy veszítesz, hogy Te voltál az esélyesebb a nyerésre. Sok helyen fizetnek ún. Bad beat bónuszt, ha AAAKK vagy ennél jobb lappal veszítesz.

peti.g 2009.03.21. 01:29:12

így már világos, köszi

dtgsz 2009.03.21. 11:05:06

Jol van megirva, vicces. De az a szornyu ebben a tortenetben hogx ezek a rohadt hresek tenyleg lofaszt se csinalnak. Interju VEGEN elolvasni egy oneletrajzot? Na ne mar!
süti beállítások módosítása